Paleolivet: Give away - Træningsbogen Veldrejet

onsdag den 23. september 2015

Give away - Træningsbogen Veldrejet

 
 

SÅ ER DET TID TIL GIVE AWAY

Jeg har allerede delt min begejstring med dig.
Over Anna Bogdanovas nye træningsprogram bog:

Hvis du endnu ikke har læst anmeldelsen, findes den LIGE HER.

Jeg er selv i fuld gang med at teste programmet og vender selvfølgelig tilbage med resultaterne her på bloggen når jeg er nået længere i programmet. Men jeg kan røbe, at jeg kan li træningen indtil nu.

Kunne DU også tænke dig at få fingre i bogen?
Sådan helt kvit og frit?

Så giv dig selv en chance. (Chancen er laaaangt bedre, end når du spiller Lotto)
Deltag i Paleolivets Give away.

Det er endda nemt!

Du skal kun gøre 2 nemme ting for at være med!


1) Udfylde dette super korte nemme skema: KLIK for at se skema*

2) Skriv vægten på din tungeste kettlebell (også selv om det er nul) på det indlæg der handler om konkurrencen på Paleolivets facebookside.


Gør det hellere med det samme, for jeg trækker lod allerede på næste onsdag.
Dvs. du har indtil den 30 september.

HELD OG LYKKE!

(Vinder du ikke, kan bogen købes her: Veldrejet )

* Du bliver samtidig tilmeldt Paleolivets VIP liste med inspirationsmails. Men du er velkommen til at melde dig fra igen, når som helst!


Linket til bogen er et affiliatelink!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar