Paleolivet: Whole30 - Dag 1

lørdag den 24. august 2013

Whole30 - Dag 1

Whole30 Dag 1.
Easy peasy. Den første dag er aldrig rigtig svær vel? Man har selv valgt den og har haft tid til at planlægge lidt.

Morgenmad: Kødsovsrest blandet med spinat og kokoscreme. (Som beskrevet her). Blåbær. Vand. The

Frokost: Grøntsager i tern, 1 ds tun, Olie-citron dressing. Nektarin

Aften: Avs, her var jeg allerede tæt på at bryde principperne lidt. No snacking. Jeg smagte altså lidt på maden undervejs mens jeg tilberedte. Jeg lavede bl.a. pesto til at sørge for fedtstof de næste par dage. Der røg lige en gulerod, som blev dippet i smagsprøven. Og lige inden maden kom på bordet – et æble. For der troede jeg seriøst, jeg skulle dø af sult..
Vi fik: Bagte blomkål (link), ærter, rå gulerødder og kyllingefilet med hjemmelavet ostefri pesto.
Jeg lavede en masse kyllingefilet, for at have ekstra til i morgen.

Status dag 1: Som sagt, var det ikke så svært. Jeg døjede en del med sult om eftermiddagen og har drukket mere vand og the end jeg plejer. Om aftenen tænkte jeg kun på min mørke chokolade i skuffen en 10-20 gange. Godt jeg havde en spændende bog.


Fotoet er fra en dag i skoven, hvor jeg fik motioneret familien lidt - SMIL- Mest fordi, jeg altså ikke lige fik snupset nogle fotos af min mad. Og som i kan se på menuen, er der heller ikke nogen egentlige opskrifter at dele ud af.

Find dag 2 her:
http://www.paleolivet.blogspot.dk/2013/08/whole-30-dag-2-en-rejse-fyldt-med.html

1 kommentar: