Paleolivet: Whole 30 - Dag 2. En rejse fyldt med kylling.

søndag den 25. august 2013

Whole 30 - Dag 2. En rejse fyldt med kylling.


Foto lånt af Århusmotion

I dag skal jeg til Randers (Bor i Hillerød). Jeg har 4 møder og skal løbe DHL i Århus om aftenen. Skal op kl 5, så alt er gjort klar aftenen før.

Morgen: Morgenmad var medbragt og blev indtaget på færgen. Kyllingefilet, agurk fra drivhuset, cashewnødder, banan og lidt kokoscreme. The og vand.

Frokost: Der var ikke meget tilladt på buffeten i kantinen, men jeg fandt noget kylling og grønsager bagt i ovn, revne gulerødder, salat og en fersken/spidskål sag. Måske var der lidt parmasan i det kyllingen var sovset ind i. Men jeg vidste ikke rigtig hvad jeg ellers skulle spise og da det var 5 timer siden jeg sidst havde spist, så spiste jeg det.

Før træning: Heldigvis må man jo gerne spise et måltid inden træning og da jeg skulle løbe DHL, var min mave og jeg helt enige. I bilen fra Randers til Århus, ca 4 timer efter frokost indtog jeg resten af den medbragte kyllingefilet, lidt agurk, lidt rosiner og flere cashewnødder. Hvis man skal følge modellen for før træningsmåltider, var det måske lidt rigeligt, men aftensmad ventede først om ca. 5 timer.
Løb: Det gik rigtig godt. Jeg løb ca 2 timer efter ”Før trænings-måltidet” og havde det perfekt. Jeg havde også haft en god toiletdag (undskyld mig, men det er jo ligesom et issue for mig) og havde derfor ikke en kæmpe tung mave, som sidst jeg var ude at løbe.

Aftensmad: Vi spiste først, da sidste løber var i mål, så det var sent. Jeg havde ikke medbragt noget, da de havde lovet pølse (det går ikke) og kød fra grillen med salat. Kødet på grillen viste sig at være kylling – så det fik jeg så for 4. gang i dag. Salaten var ganske klassisk med iceberg, agurk, tomat, peberfrugt og lidt ærter. Dressingen var med mælk, så den sprang vi også over. Et noget magert måltid. Var glad for at jeg havde spist kl 16. Men det værste var, at jeg tror kyllingen var neutral-marineret. Yrkkk. Hvorfor køber nogen den slags?

Status dag 2.
Har det godt. Har kun været lidt sulten – specielt lige før mit måltid kl 16. Det er klart svært at få fedt nok i måltiderne til at mætte til næste gang, når man spiser ude. Og så er det sværere, end jeg lige havde beregnet, at undgå alle fælderne. Synes ellers jeg havde styr på planlægningen. Især den neutralmarinerede kylling irriterer mig.
I morgen vågner jeg op i sommerhuset uden morgenmad...

Læs om dag 3 her: http://www.paleolivet.blogspot.dk/2013/08/whole-30-dag-3-brud-pa-ggefasten.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar